Tuesday, October 20, 2009

Many Thanks... and some more...

First, to the section - Jinhai, Cedric, Guosheng, Michele, Jieying, Firdaus and anyone else I've missed out - & Erina for the surprise last Tues! Pleasantly unexpected, tasty cake and gem of two CDs!

To those who sent messages on phone/FB- thanks lots too!

Last but not least, to Erina who'd spent countless agonising hours trying to make everything turn out well, the staycation, the surprise cupcakes, the bag,the lovely card, all the effort, time and sweat spent - you deserve all the hugs I can possibly give!

*HUGS*

Thank you!

-------------

This coming Friday will see the 4th installment of Da Capo.

How far we have come.

Its gonna be a tiring evening.

--------------

这首耳熟的歌曲,我到了今天 才知道原唱者是谁。忧欢派对似乎当时在台湾挺红的。




数着快乐的闹钟 吵醒做梦的情人
潇洒月光的小径 我们去探险

趁着天堂鸟的翅膀 穿上宝石的衣裳
大声呼唤 尽情的歌唱
世界在旋转

滴答滴答我的爱 心情飞扬的节拍
满天星星眨眼睛 热情地招呼
请别拒绝诱惑 分享这神奇

滴答滴答我的爱 穿越时空的自在
满天星星眨眼睛 好像也在说
爱你

最近也透过忧欢派对间接得知了张克凡的新作品。




过了今晚 再也留不住你
迟早要洗去 我脸颊上的唇印
你和我约定到了明天 谁也不许再提起
你轻轻的留给我 这深深的回忆

甜言蜜语 迟早都会说尽
再多真心 也挡不住黎明来临
这段属于黑夜的爱情 注定要蒸发阳光底
爱上了不该爱的人 连伤心都会来不及

两个世界的代表作品 就是命运
我虽然很有勇气 但却放不下自尊心
时钟滴滴答答滴滴答答 我还盲目的拥抱你
希望把这一刻时间 永远的锁在黑夜里

过了今晚 再也留不住你
迟早要洗去 我脸颊上的唇印
这段属于黑夜的爱情 注定要蒸发阳光底
你轻轻的留给我 这深深的回忆

有时 ,只能叹有缘无分。。。

在此停笔。。。。。。紧张。。。。。。
RC

No comments:

Post a Comment